martes, 28 de febrero de 2012

Avui he pensat a parlar sobre un dels meus llocs preferits per aïllar-me del món. L'any passat vaig "estudiar" a Tarragona i encara que acadèmicament no va ser un bon any probablement va ser dels millos socialment, per dir-ho s'alguna manera, fins ara. Vaig tenir la sort de conèixer Tarragona d'una forma molt diferent a la d'abans, es a dir, quan vius a Salou o a un poble de per aquí, vas per anar al centre comercial o aquestes coses però realment em vaig adonar de que no coneixia res.

Es pot dir que vaig trobar el meu refugi a la part alta. M'agrada moltíssim aquesta part de la ciutat, especialment a l'hivern.

En especial avui volía parlar de la teteria a la que vaig normalment. Está situada a la plaça de la catedral i realment mai hauria dit que era una teteria perque sembla una tenda de roba.

A l'espai de fora hi ha taules de fusta i d'altres estils diferents. Dels para-sols pengen diferents extravagants. Per dintre es tot petit i de pedra i al entrar hi ha un passadís on venen roba i joies tot d'estils barrejats. Al final del passadís es troba la sala principal. Crec que lo més màgic d'aquest lloc és la decoració i la música, és un lloc bastant petit i la decoració no segueix cap mena d'ordre. Podem veure butaques d'estil rococó amb tapissos de zebra al costat de cadires medievals o d'un estil més tribal. Hi ha tot tipus de curiositats i crec que no hi ha pràcticament cap moble igual a tota la sala.

La llum és d'un color molt taronja i li dona una atmòsfera molt càlida i relaxant. Tenen una carta amplia de tes i altres infusions, també fan pastissos i menjars de diferents paíssos.

Aquí us dexo algunes fotos dels meus millors díes en aquest lloc, que encara que ara no tin tant de temps per anar-hi vaig sempre que puc. És un lloc molt mágic per a mí i quan soc allá dintre amb els meus amics sembla que el temps no passa i la resta del món no existís.









Un lloc tan especial no pot tenir qualsevol tipus de música, aquí us deixo algunes cançons que em recorden a los que possen allá. 









No hay comentarios:

Publicar un comentario